Lektorská činnost, školení
V čem jsme unikátní
Za svou praxi jsem prošel v různých pozicích doslova desítkami firem a tudíž mám dnes na většinu situací analogie. Nabízím to, co nikdo jiný: komplexnost. Jsem schopen se na Vaši společnost podívat "shora", určit bolavá místa a na ně zaměřit pozornost. Nemá cenu řešit "kulhavost" prodeje v prodejním oddělení, když příčiny jsou jinde. Je potřeba je najít a odstranit. Analytika interních procesů a organizace řízení jsou mým koníčkem, v této oblasti patřím k nejlepším.
Mohu přijít do firmy, s vámi probrat a identifikovat problémy či ožehavé oblasti, cíleně vybrat skupinu klíčových lidí, jichž se problematika týká, a pro ni „ušít“ školení přesně na míru. To znamená, že účastníci školení mohou být napříč průřezem firmy a rovněž obsah školení bude přiměřeným mixem a kombinací znalostí z oblastí přesně zacílených na řešení a zlepšení dané situace. Tento způsob je velmi efektivní.
Vše je podpořeno nejen teoretickými znalostmi, ale především mými zkušenostmi nabytými z praxe.
To znamená, že již nebudete muset vybírat z nekonečné škály školení typu: manažerské dovednosti, obchodní dovednosti, řízení vztahů se zákazníkem, psychologie prodeje, způsoby organizace a řízení, umění komunikace, controlling, time management…, kterýžto způsob je velmi drahý a zdlouhavý a navíc většinou nevede k žádanému výsledku. Ne ne, my vám peníze z kapsy tahat nechceme! Určíme komplex problémů, najdeme klíčové „zádrhely“, a na ně potom přesně zaměříme své úsilí. Školení bude efektivním mixem přinášejícím výsledky. Vše hezky v jednom. V tomto je moje nabídka zcela unikátní.
Školení je většinou organizováno jako jednodenní nebo dvoudenní kurz, podle rozsahu a obtížnosti tématu. Probíhá obvykle ve vámi zajištěných prostorách s dataprojektorem. Případně je možné se dohodnout, že prostory a projektor zajistím sám. Školím z vlastních materiálů a skript.
Školení může být jednotlivé nebo cyklus. Navíc, po skončení školení, pokud budete mít zájem, můžeme dále spolupracovat, mohu poskytovat konzultace a poradenství a podporovat váš další rozvoj.
Cílová skupina:
Majitelská struktura, TOP management, střední management, vedoucí pracovníci.
Lektoruji v ČJ a AJ, dále aktivní znalost RJ, základní FJ a Hebrejštiny.
Lektoruji tato témata, ze kterých pro vás složím optimální mix podle toho, komu je školení, přednáška či konzultace určena:
Témata:
- Asertivní komunikace a řešení konfliktů
- Controlling, náklady (ziskovost, profitabilita) a manažerské účetnictví
- Delegování
- Dodavatelé / nákup - výběrová řízení, hodnocení, audity
- Emoční inteligence
- Firemní kultura
- Hodnocení zaměstnanců, 360 zpětná vazba
- Interní komunikace (intranet, firemní časopis)
- Key Account Management (KAM, klíčoví zákazníci)
- Koučování manažerů (coaching)
- Koučování obchodníků (coaching)
- Leadership
- Lektorské dovednosti, train the trainers
- Logistika řízení zásob a skladů, distribuční logistika (supply chain - logistické řetězce)
- Manažerské rozhovory (přijímací, hodnotící, zpětná vazba)
- Marketingová strategie, reklama a propagace (CIMA)
- Marketingový výzkum (průzkum trhu, spotřebitel, mystery shopping)
- Motivační systémy a odměňování (benefity)
- Nákupní dovednosti
- Obchod se zahraničními partnery (země USA, Německo, Čína, Rusko, Japonsko, Indie,..)
- Obchodní právo (založení podniku s.r.o. a a.s., obchodní smlouvy)
- Obchodní strategie, VIP strategie prodeje
- Obchodní vyjednávání, argumentace a přesvědčování v prodeji
- Performance management, benchmarking (KPI, ukazatele)
- Personální audit, popisy pracovních míst, kompetenční modely
- Podnikové finance, finanční řízení (i pro neekonomy), investice a financování
- Procesní řízení (ABC = Activity Based Costing, reengineering, workflow)
- Produktivita práce, (normování práce, motivační systémy ve výrobě)
- Přijímací pohovory a výběr pracovníků (recruitment), personální marketing
- Public relations, vztahy s veřejností (externí komunikace, komunikace v krizi)
- Řízení organizačních změn, organizační struktury, outsourcing, facility
- Řízení vztahu se zákazníky (CRM - Customer Relationship Management)
- Sebeprezentace a vystupování
- Styly vedení lidí, typologie týmu
- Time management a zvládání stresu
- Typologie osobnosti
- Vedení a motivace týmu
- Vedení porad a řešení problémů
- Vedení při změnách (change management)
- Zákaznická typologie
Po dobu více než 15 let působím jako... pokračování zde...