Lektorská činnost, školení

 

V čem jsme unikátní

Za svou praxi jsem prošel v různých pozicích doslova desítkami firem a tudíž mám dnes na většinu situací analogie. Nabízím to, co nikdo jiný: komplexnost. Jsem schopen se na Vaši společnost podívat "shora", určit bolavá místa a na ně zaměřit pozornost. Nemá cenu řešit "kulhavost" prodeje v prodejním oddělení, když příčiny jsou jinde. Je potřeba je najít a odstranit. Analytika interních procesů a organizace řízení jsou mým koníčkem, v této oblasti patřím k nejlepším.

Mohu přijít do firmy, s vámi probrat a identifikovat problémy či ožehavé oblasti, cíleně vybrat skupinu klíčových lidí, jichž se problematika týká, a pro ni „ušít“ školení přesně na míru. To znamená, že účastníci školení mohou být napříč průřezem firmy a rovněž obsah školení bude přiměřeným mixem a kombinací znalostí z oblastí přesně zacílených na řešení a zlepšení dané situace. Tento způsob je velmi efektivní.

Vše je podpořeno nejen teoretickými znalostmi, ale především mými zkušenostmi nabytými z praxe.

To znamená, že již nebudete muset vybírat z nekonečné škály školení typu: manažerské dovednosti, obchodní dovednosti, řízení vztahů se zákazníkem, psychologie prodeje, způsoby organizace a řízení, umění komunikace, controlling, time management…, kterýžto způsob je velmi drahý a zdlouhavý a navíc většinou nevede k žádanému výsledku. Ne ne, my vám peníze z kapsy tahat nechceme! Určíme komplex problémů, najdeme klíčové „zádrhely“, a na ně potom přesně zaměříme své úsilí. Školení bude efektivním mixem přinášejícím výsledky. Vše hezky v jednom. V tomto je moje nabídka zcela unikátní.

Školení je většinou organizováno jako jednodenní nebo dvoudenní kurz, podle rozsahu a obtížnosti tématu. Probíhá obvykle ve vámi zajištěných prostorách s dataprojektorem. Případně je možné se dohodnout, že prostory a projektor zajistím sám. Školím z vlastních materiálů a skript.

Školení může být jednotlivé nebo cyklus. Navíc, po skončení školení, pokud budete mít zájem, můžeme dále spolupracovat, mohu poskytovat konzultace a poradenství a podporovat váš další rozvoj.

 

Cílová skupina:

Majitelská struktura, TOP management, střední management, vedoucí pracovníci.

Lektoruji v ČJ a AJ, dále aktivní znalost RJ, základní FJ a Hebrejštiny.

 

Lektoruji tato témata, ze kterých pro vás složím optimální mix podle toho, komu je školení, přednáška či konzultace určena:

Témata:

  • Asertivní komunikace a řešení konfliktů
  • Controlling, náklady (ziskovost, profitabilita) a manažerské účetnictví
  • Delegování
  • Dodavatelé / nákup - výběrová řízení, hodnocení, audity
  • Emoční inteligence
  • Firemní kultura
  • Hodnocení zaměstnanců, 360 zpětná vazba
  • Interní komunikace (intranet, firemní časopis)
  • Key Account Management (KAM, klíčoví zákazníci)
  • Koučování manažerů (coaching)
  • Koučování obchodníků (coaching)
  • Leadership
  • Lektorské dovednosti, train the trainers
  • Logistika řízení zásob a skladů, distribuční logistika (supply chain - logistické řetězce)
  • Manažerské rozhovory (přijímací, hodnotící, zpětná vazba)
  • Marketingová strategie, reklama a propagace (CIMA)
  • Marketingový výzkum (průzkum trhu, spotřebitel, mystery shopping)
  • Motivační systémy a odměňování (benefity)
  • Nákupní dovednosti
  • Obchod se zahraničními partnery (země USA, Německo, Čína, Rusko, Japonsko, Indie,..)
  • Obchodní právo (založení podniku s.r.o. a a.s., obchodní smlouvy)
  • Obchodní strategie, VIP strategie prodeje
  • Obchodní vyjednávání, argumentace a přesvědčování v prodeji
  • Performance management, benchmarking (KPI, ukazatele)
  • Personální audit, popisy pracovních míst, kompetenční modely
  • Podnikové finance, finanční řízení (i pro neekonomy), investice a financování
  • Procesní řízení (ABC = Activity Based Costing, reengineering, workflow)
  • Produktivita práce, (normování práce, motivační systémy ve výrobě)
  • Přijímací pohovory a výběr pracovníků (recruitment), personální marketing
  • Public relations, vztahy s veřejností (externí komunikace, komunikace v krizi)
  • Řízení organizačních změn, organizační struktury, outsourcing, facility
  • Řízení vztahu se zákazníky (CRM - Customer Relationship Management)
  • Sebeprezentace a vystupování
  • Styly vedení lidí, typologie týmu
  • Time management a zvládání stresu
  • Typologie osobnosti
  • Vedení a motivace týmu
  • Vedení porad a řešení problémů
  • Vedení při změnách (change management)
  • Zákaznická typologie

Odbornost

Po dobu více než 15 let působím jako... pokračování zde...


Tvorba www stránek zdarma Webnode